Openingstijden
De praktijk is elke dinsdag en woensdag overdag geopend van 8.30-17.00 uur.

Wachtlijst
Na het eerste gesprek wordt behandeling in principe direct gestart, er is geen wachttijd tussen het eerste gesprek en de vervolgbehandeling. Het tweede gesprek wordt 1-2 weken na het eerste gesprek gepland. Het maakt dus niet uit tot welke diagnosegroep uw problematiek behoort wat betreft de wachttijd. Tot aan het eerste gesprek bent u nog niet in behandeling en wordt u aangeraden bij dringende psychologische problemen contact op te nemen met uw huisarts.

Wanneer de wachttijd oploopt tot langer dan 4 weken kunt u evengoed contact opnemen met de praktijk. Dan kan ik u de namen van collega’s doorgeven die mogelijk een kortere wachttijd hebben. Ook kunt u in dat geval uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling.  Die kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

Helaas kan ik op dit moment geen nieuwe cliënten op de wachtlijst plaatsen omdat die te lang is geworden.

Afspraak afzeggen
Wanneer een afspraak onverhoopt niet door kan gaan moet die minimaal 24 uur van te voren worden afgezegd per mail en/of telefoon. Gebeurt dat niet, dan ontvangt u een factuur met het bedrag dat de sessie anders gekost had. Deze factuur wordt meestal niet vergoed door de zorgverzekering.